sobota, 13 kwietnia 2013

Nareszcie mamy wiosnę!!!

Chociaż ubiegły tydzień minął mi pod znakiem choroby mojej córci, masy śniegu i wrednej pogody to ja ciągle wyglądałam wiosny. Dzisiaj już jest zdecydowanie mniej białego "badziewia", chociaż się już zachmurzyło, wieje wiatrzysko, ale parę godzin wcześniej świeciło słońce. Wyrwałam więc się z aparatem do ogródka i ....mam zdjęcia moich ulubionych wczesnowiosennych kwiatusi. Oto one, cieszcie oczy tak jak ja:
Na inne muszę jeszcze poczekać, ale mam nadzieję, że to długo nie potrwa. Nawet rabarbar też już sie przebija:
Trzymajcie się zdrowo i ciepło oraz życzę Wszystkim jak najwięcej słonecznych promieni!!!! Do kolejnego wpisu

2 komentarze:

  1. Jej jak cudnie u Ciebie w ogrodzi:)Wszystko pnie sie do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rabarbaru już wieki nie jadłam... a wciąż pamiętam jego smak :)
    Irysy jak marzenie!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze